Monday, May 21, 2012

你講咩呀 ?

早晨大約十時起來,見到一個不認識的電話,因剛巧在打 whatsapp,於是便接聽了。

“喂 。。。?” 我呵欠連連地說。

“早晨呀, 周師父呀吾該?” 對方非常有禮,

言語間充滿一份朝氣。

“我係。咩事 ?” 我沉聲地應道,因為始終未醒得哂,

邊位貴客一早打黎 ?

“你好呀,我想問你地今朝醫館開吾開架 ?” 對方問道。

“下 ? 嚴格黎講, 我吾係同人診症架喎.” 我也被問得醒了,

連忙說道。

“哦, sorry, 我估我打錯了。” 對方也匆匆收線了。

下午會客,突然有熟人帶了朋友來插隊,

要好好占問下事業。

占卜過程尚且不表,因為另有文章。當日辦完此事後,

便趕往去看一單風水,

看完風水後,心念一動便打給介紹人,

問他客人覺得如何 ?

介紹人說了幾句便收線了,聽後我也不免莞爾一笑。

記錄如下:

喂,點呀,佢覺得點呀 ?

哦,頭先我地上到黎,你見緊客。佢一隔住塊玻璃

見到你,即刻細細聲問我幾個問題。

(1) 呢個師傅幾多歲 ?

(2) 佢學左幾耐年 ?

(3) 佢做左幾耐 ?

我當時求其答佢啦,睇佢個勢,都知佢應該係

諗住三幾百當被人呃左無所謂啦(!)

點知佢一見完你,一出門口就問我以下幾個問題:

(1) 大 L 鑊 ! 佢睇我之前既野都中,甘我之後係咪一

定要同我 BF 分手呀 ?!!

(2) 師父話個個係我真命天子,甘我無左佢之後點算 ?

(3) 師父連我屋企入面擺設既野都睇到。。

甘我今日入面着既。。佢係咪。。。

都可以知道。 ??

聽到呢到,我同介紹人都不禁喪笑起來。。。。。

介紹人笑說: “睇咩呀,佢估自己仲係十八廿二咩 !”

No comments: