Friday, July 30, 2010

轉載 : 安城良紅 @ face



舊年無意中發現這個日式 R & B系女歌手 - Beni, 歌曲不是通俗的步姐類型, R&B 得來不是安室的硬繃繃. 當時本地傳媒亦絕少報導(實情是零報道), 我卻當是找到了一絲J-pop 的清泉. 年中去日本旅行, 無論行街或電視裡亦甚少發現她的足跡. 曾經瘋狂上網聽她的歌及看MV, 終於她出現在 Face的專訪了

多得 J2播放《 Kawaii TV》,多咗香港人識 BENI,但其實呢個日美混血靚女唔只識做主持,唱歌先係佢強項,舊年專輯《 Bitter& Sweet》一出即打入 Oricon Top 5,威過當時同樣玩日式 R&B嘅青山黛瑪,今年 6月嘅最新專輯《 Lovebox》推出首週更登上 Oricon大碟榜冠軍,加埋同日本最潮百貨 OIOI合作, BENI今年成為新一代人氣歌姬絕對冇難度!

要同 80後傾偈,你要識若槻千夏、益若 Tsubasa,佢哋係日本 o靚界涉原系(裏原 boyish+涉谷 girlish)教祖,後者更權威到出埋假睫毛,日本 3個月已賣出 50萬對!聽到頭都大埋?那麼送你一個簡易入門,扭開 J2台, o靚界唔只鍾意睇阿 Jin响 Big Boys Club吹水,仲愛睇日本潮流節目《 Kawaii TV》,集集講日本時裝潮流如森女、強女、涉原女等,主持人就係今日訪問的日美混血兒 BENI,出道 8年,十足 Sherman剪咗頭髮先行運。

「其實我出道咗 8年喇, 16歲時參加國民美少女不過冇獎,可能當時唔興我呢啲 mix啦。'08尾開始剪短、染埋髮,唔好以為我係 mix就天生有金髮,其實我啲頭髮好黑 o架!」冇涉谷系 109長頭髮,直認係涉原女,果然夠 o靚,「我一定唔係森女(玩手作仔、愛碎花)啦,完全唔啱我性格,哈哈!我應該係涉原加強女再加 Cool系,即有種 bitter& sweet嘅感覺,咦,同我大碟名撞咗添!」



同香港一樣,一拍電視節目就入晒屋,就算冇步姐、倖田來 未玩 gel甲咁叻,都可成為現時日本超人氣平靚連鎖店 Forever 21代言人(家仲用緊佢首歌)後,再接棒替潮流百貨店 OIOI出別注 tee,但你一定估唔到,原來最想出婚紗,同緋聞男友赤西仁有關?「我得 24歲,冇咁快,近排好多朋友結婚,歌壇又好耐冇一首關於婚禮嘅歌,所以我就出呢首《 Heaven's Door》( 11月推出)賀吓佢哋!今次設計呢 8款 Rouge de BENI婚紗有正統白色,又有彩色嘅,有長有短,有性感有貼身,而且仲可以上網租!」

未諗住嫁,但已學識做好煮飯婆,「我識整咖喱、生薑豬肉、餃子,仲有沖繩菜(媽媽係沖繩人),全部自己學 o架,因為我怕嫁唔出嘛!哈哈!」鍾意食日本菜嘅可留意 BENI推介,「日本有個網站叫 Cookpad,入面教你整好多唔同類型嘅美食,有晒 steps又有相,好容易學!」身高 162cm但手腳勁 slim嘅 BENI原來好大食,「早餐可食 4個 pancake,再食蛋、煙肉、薯仔,好似 buffet!」訪問中又開始有食癮,試緊意大利菜 Antipasto,飲緊杯 Milky Punch,即刻又同筆者講想食香港嘅雲吞麵!「日本食過,不過我真係想食正宗嘅!」

識飲識食,難怪今次又一城都要搵你嚟做 Taste Cool美食大使啦!結婚想食咩菜,佢竟然話係 yakiniku鐵板燒!「食到人成身油煙味,佢哋一定一世記得我呢餐啦!」BENI又唱得(日傳媒多將佢同宇多田光、青山黛瑪比較)、又煮得、又睇得,又講得(訪問操流利英語),又識設計,香港女歌手想衝出國際歌壇真係難上加難。

No comments: