Friday, November 30, 2012

極速退燒浸腳法




吾知有無讀友同我一樣,飲食習慣非常差勁 ? 平時鐘意食肉多過食菜,味道越濃越香口就越有興趣,聽見有好野食即刻好有動力去發掘。尤其對大魚大肉既餸菜非常着迷,例如冬天成日打邊爐,甚至夏天都去打邊爐,食完飯多數要食甜品或整杯咖啡之類。仲有既就係,平時極少 (甚至係無) 做出汗既運動。

持住平日做野忙既藉口,放鬆一下去大飲大食,絕對係一個非常錯既思維。因為久而久之,首先出現既問題係經常喉嚨痛,跟住又開始容易發燒。平時下午三點後好容易攰,攰就買咖啡或者食 d糕點,又開始惡性循環。

近半年開始滴起心肝,不停做帶氧運動。但呢幾日因為食錯野,搞到輕微食物中毒,又發燒又拉肚子,巧合之下遇上一個退燒秘方,不妨在這裡分享一下。

自己先飲三杯熱水,令自己溫度提升。預備一個水桶,放幾片薑及幾湯匙鹽,開始放暖水入去。關上三樣野,廁所門,抽氣扇及窗。穿上厚身上衣包實自己,把雙腳放進暖水桶。慢慢加熱水至膝蓋,熱的程度是水桶上會浮出蒸氣。是真的好很熱,以為自己擺左對腳打緊邊爐個種熱,開始時要把雙腳不停的插水抽出,才可以接受熱力。

過幾分鐘後,開始習慣熱力,慢慢可以把整對腳浸住。身邊要有鐘,大慨十五分鐘後會開始出汗,水不可涼,降溫即刻再加滾水。再過十五分鐘,應該大約是汗如雨下。這時候應該是退燒的開始了,用熱水洗好雙腳,千萬不可沖涼。抹好汗,連剛才一直排汗的衣服大被同眠。

這個方法主要是把身體內的寒氣逼出,所以驅出寒氣後若再沖涼或換衫就出事了(再發燒)。如果用呢個方法配合退燒藥,最好是浸腳後服食,效果更顯著。比起飲劑苦茶蓋棉被,或食梳打餅配退燒藥,呢個方法更勝一籌。