Tuesday, February 17, 2009

催財趣談

有一名師兄, 本身出生不俗, 行運時身家近千萬. 可惜當年97 金融風暴一到, 生意差到貼地之餘, 供樓都要六七萬一個月.幸好及時壯士斷臂, 未致燒及肉身; 只是無左幾幢樓而已. 師兄及後學得術數, 深知凡事自有命數, 小富可由人, 大富必由天; 逐撒離金融市場, 從此絕跡炒賣行列. 近日與師兄一聚, 得知師兄又有一新招催財. 現與本門讀友分享, 此招據聞適合收入不穩定人事. 如你份糧是本月3 萬, 下個月萬五.. 即是說收入跟生意掛鉤, 就大大適用. 若是只如在下, 麻布清風一名, 做又三十六, 吾做又三十六; 就未必見效了. 當然, 在這金融海嘯下有多個辦法亦不妨試試啦..

法門如下: 銀包內, 常放 168 數. 如有錢的, 放$1680. 無錢的, 放$ 168. 謹記着這168 數的錢是千萬不可以用的, 只要常放168數, 就會容易有人找你做事. 如做生意的, 會多點生意. 做sales 的, 會開多d 單.

13 comments:

Jay said...

想問若對奇門有興趣,可以用咩途徑學習?

數奇門 said...

頗難, 但可試試中大校外課程部或工聯會.

Anonymous said...

咁...呢$168/$1680....
長期放住, 唔好用佢就可以?

數奇門 said...

係 !

黑人 said...

幾有趣!但試無妨

小弟點都會有個位放些少錢平日唔用,以防突然唔記得襟錢找唔到數

另,以前舊office真係陰氣超重,好多人上到去都覺得唔自在,尤其係去廁所果段路會凝住有「好朋友」撲出來或站在身後。同事搵過高人睇,話風水麻麻,但係旺女人生意,如教育、或全office都係女人的行業

(email 已覆)

數奇門 said...

黑施主: 甘怕且你係舊office 都幾難有運行

自由行 said...

數奇門:

一試無妨! 拿拿林攪攪佢先!!

哥斯拉 said...

如果要財色兼收呢?

渣估 said...

過癮!

小弟銀包長期放住一張"財神卡", 每次打開銀包都會見到財神兄, 效果都不錯!

至於奇門遁甲, 廿幾年前曾買過一本台灣佬出既書, 書名叫做《科學奇門遁甲》, 作者陸飛帆, 據說奇門遁甲分兩部書, 其中一部已經失傳。

記憶中, 奇門遁甲仲包括八陣圖奇技, 人在其中, 竟會被困而找不到出口, 真係超科學。

書末仲勁, 教人用念力熄滅蠟燭之火, 陸飛帆先生唔知而家練成點呢...?

渣估 said...

門兄新相好鬼有型...

數奇門 said...

Bruce : 得一想二 ? 很難 !

自由行: nice to meet you !

渣: 奇門有分法奇門及數奇門二科. 但是相傳法奇門已失傳了, 你所說的八陣奇技, 其中一變就正正是我今日講的1-6-8 (八門中的三門,{生開休})

Anonymous said...

想問下...

呢$168/$1680係唔係要貼身分開放, 而其他身上真正用既錢, 有多少都冇問題?

平時收入穩定既人, 此法對Bonus或橫財有冇幫助?

數奇門 said...

分開則身都得
最緊要有168 既數目

若fixed salary的話, 未必有用