Sunday, February 15, 2009

鐵板神數之鐵板餐

先至聲明, 在下於很迷的情況下去食這餐飯的. 皆因當日的造型實在誇了好一點, 為避被舊同事認出, 只好帶上一副超遁去了真身. 戴了超又懶型不想脫去(就是上圖那種, 咒曰: "我睇到你 - 但係你睇吾到我"既反光超), 於是整天就停留在分不出日與夜的視覺狀態裡…好了,閒話少說..事前 經過一番查探, 千登世投胎後的和三昧是Full Booking 了, 於是輾轉找了這間花盃一 入到去, 整桌四方枱都經已坐滿人了, 我兩即如等入席般閃進了只剩下兩個位的坐位(媽的!甘人齊, 難道整桌都是心靈相通Book 12:30 嗎?) 整頓飯最敗筆是一開波叫了個三文魚刺身, 基於我兩一起身只喝了一淡水就過來, 妨如餓鬼投胎既情況下就叫了這個6 片 $ 160 的前菜. 幸好, 之後的一系列菜式都稱得上合格...菜式如下:

1) 魚生刺身
2)海老 (巨蝦)
3)銀雪魚
4)鵝肝
5)
薄燒美國牛 (Prime Beef)
6炒飯
7)炒什菜
8)甜品

服 務態度值得一讚, 叫做有d 水準. 每逢叫小二, 都會稍為彎身至75度; 陰聲細氣, 狀態恭敬. 其一身造手勝過不少同枱食客. 順帶一提, 若把美國牛換至日本牛(忘了是什麼grade), 係要加 200 大洋的(!)唔, 埋單 $ 680. 相比起其他食塊麵包都要$ 800 的情侶餐, 實在很ok 了.

2 comments:

卡臣 said...

兩口子甜蜜呀

數奇門 said...

哇..好耐無見過你係度留言啦