Thursday, January 22, 2009

古法炮製


不知你們有否發現, 很多時在下寫的東西常說 “另文再談”都無左件事 ? 哈哈,今就一次過談及上幾次所說過的事情. 見有讀友談及沖太歲解煞之物,我再強調多一次. 若是買隻生肖玉器,無論做啱或做錯; 都不會有太大問題. (請想下,若中了cancer未期, 很難單靠一隻 $ 30大元的玉兔化解吧 ? ) 但若是買了一些所謂古物/經開光的法器, 而且沒有資深人士提議, 就很容易自招麻煩. 更甚者, 有大陸商人於sell 遊客時謂此數串銅錢, 久歷朝代而不衰; 蓋有靈氣而值若干銀兩; 招財化煞適合家居旅行送客自用等等. 若此物是假貨, 看官長途跋涉久經火車煎熬,因聽其口齒伶俐而大受感動下, 勉強買之就算了. 但若買了是件真貨, 本門上下同人真的要向你 “致敬”了. 試想想, 久經朝代之真物, 是用什麼途經傳下來呢 ? 答案是 - 陪葬. 即是說,真是行霉運行到要買陪葬品呢.所以呢, 在下出門旅行真是極少會買些古玩珍品. 講講下又講返之前既事, 任職於銀行界的友人買了開了光的貏貅, 生意一落千丈. 但基於是銀兩已付(聽聞好像要數千元) , 又死到要擺住先. 由於我跟她不太熟落, 又實在很難逼她把貏貅移走. 所以, 一些較特別的化煞招財物是不應該放於一般住宅的. 如上文的陪葬銅錢/貏貅/石獅等等, 其實會較適合從事偏門人仕. 正所謂做得偏門就信得牙阝. 有某師傅教落, 貏貅其實是適合某些收波纜/外圍馬/雀館的人士.

下次再同你講某長毛電視明師撞 牙阝經過 …

(其實今次都好多野吾記得左講, 哈哈!)

4 comments:

Bungy-Zoe said...

見到銅錢。

諗起,某一些風水師父都會叫人買銅錢放係某某方位,其實我好想問:「d 銅錢擺明係假架喎!你諗下如果真係乾隆嘉慶年間,都百幾年啦!點會賣幾蚊一個呀?」

咁假的話,擺黎又有冇用呢?

咁有事某某居士買開光的法寶去擺,(唔知點解,總之係照做啦)但係,我點知係開左光的呢...

好想問呢d 野,但係永遠d 大師都唔識答……

數奇門 said...

小朋友, 你誤解了當中意思.

用銅錢係用金洩土的原理, 所以其實用五蚊/一蚊亦可. 彷製的銅錢只要用金屬做亦可化病.同埋用彷制銅錢會較用碎銀有體面, 扮作裝飾.文中的意思是, 若用了陪葬的銅錢就會較易招陰了

某居士開左光,咪可以收高d價錢囉.哈哈!
若你無修過術科, 你一定吾會分到開在定未開光.

黑人 said...

嘿,好頂癮喎師兄~

實情我唔係風水長毛的fans,只不過同事當時買左本,我隨手揭來看,平日唔會買呢d書黎睇,星座運程亦可免則免

最後都唔知擋到定擋唔到,寧願on99 挨左過去咁又一年

Bungy-Zoe said...

哦哦,大師,明白了。@@"