Monday, December 24, 2007

感恩

星期6,去左幫人搬屋,佢係住係廟街—間唐樓,一個40歲既男
人,係中環返工,屋企樓下係'麗晶女子髮廊'($120出火),要住
100呎度既房內有馬桶,煮食爐,樓梯傳出陣陣異味,有倒瀉
左既粥/嘔吐物..怕且想吾癡線都幾難.我除去NBA既jersey,
露出久經做gym既双臂同巨胸(起碼大過好多港女),殺上呢
個人間地獄,係悶熱既樓梯中...不停甘搬d發霉既上市公司
年報,同埋一d冇人會再睇既VHS錄影帶.如果你有睇過'旺角
黑夜'既話,張柏芝同吳彥祖住個d唐樓,就係我係星期6做義
工搬個d勒.

奇景 1

搬到甘上下,樓下個位貌似羅蘭姐既雞頭突然好心地攞張櫈
黎俾我地坐(以為我係街坊?),我發神經問,究竟咩人係入面
'開工'佢話'靚妹囉,得閒黎幫親下啦'又話'120蚊,廿分鐘
..包出火'

奇景 2

咩人會住係呢d樓呢?原來係勁多少數民族如尼泊爾人等...
睇下d新聞片同幻想下德蘭修女所服務既Ghetto…..佢地
應該覺得呢度係安樂窩架啦..分分鐘鐘呢棟樓可能已係
佢地既天堂…但係我地好多港燦,仲諗係琴日收市,咩價位
做少左2手...邊度LCD/Plasma開廠.幾時要去掃貨..送
Godiva俾2奶好定大婆好….訂Penisula Xmas buffet
定JW Marriot既New Years Eve宵夜..用黎去溝下前個排係
飯局,識個條係銀行做compliance既女好呢? 呢d既玩意,對
佢地黎講都係無可能發生過..每1日平安既生活已經係一種
奢侈….

一命2運3風水,要是住係呢度,
本身個命同運都怕且有d問題
風水功力有幾高都冇用.........


希望每個人睇完呢篇blog既人都平安
阿門

(寫於10am-2pm不停經過出火女子髮廊,搬着雜物,
滿身汗水混雜烏蠅滴落嘴邊,呼吸着樓梯既腥臭之後)

1 comment:

咸水魚 said...

尼泊爾人同妓女都是為錢住係果度,睇呢果度旺偏財。很多人都想有偏財運,又有多少人能賺呢﹖