Tuesday, December 11, 2007

風水雜談

風水學說從來都冇一套準則
去監定成效,就如中醫產品一
個樣,雖然經過幾十年既發展
但係都係未得到國際間既認可

其中,我覺得最大既問題係;由
於各家各派既不統一性,即刻
例如我微積分好勁,你代數好
勁,但係我地從來都吾交流,
我用微積分去計你既代數,你
用你既代數去計我既微積分.
大家因為自私同面子,墮入左
一個估到估下既階段.計出黎
既結果雖然大同少異,但係中
間運算既過程好值得交流.

又或姐,就算開班授徒,收足銀
兩,我都照教你7成,其餘3成就
睇你造化.於是又飄流係一個
生意角度,俾1蚊就賺你7毫子
先.呢個財技大法,反而係各派
既大同心法,真係功德無量呢.

基於呢個原因,加上經歷左文
革時既洗禮,若干真知灼見都
化為飛灰.而加香港既所謂名
師都搖身化為藝術工作者,要
講個人魅力公關技巧,最緊要
有多d客,有多d學生.所謂將
'玄學普及化'.

有某名師話如希望有高層照
住,地位能夠坐得穩既話,可
試下擺件啡色衫係張椅背度,
呢招謂''背有靠山''.因為
啡色係泥土高山既顏色,人
若背住黎坐就如有靠山一樣

我係公司都有試過,功效一般
可能來本身公司不怒都好簡
單,所以未能體會個威力

但係,從我學子平八字既心得
,一個人有冇靠山,有冇俾老
闆蝦;要從流年對大運入手算
起若本身八字忌土的話,有靠
山都未必有用.

No comments: