Thursday, December 13, 2007

懶女人




某日,高層A同我講:'世界上只有懶既女人,冇醜既女人,乜你吾知架咩?'
係,我真係今朝先體會到.

(男人有時係好賤的,會喜歡觀賞下d好野-俗稱'昅女.')
(如有女性看到以下文章而覺嘔心的,恭喜你啊 ! 你對
男性又有進一步的了解)

今朝一如正常般返工,就係等車既時候,我又撞見我一直都覺得幾靚既
女仔(若24-25歲),佢個種靚係清純,加一點點既氣質(sorry,詞窮).
總之係成條隊,係每日返工我都覺得佢係sharp d啦.

佢呢排轉左個髮型,微曲再加淺啡色,令人有d眼前一亮.就係今日我竟
然係轉車後又同佢同一班車.就係甘,我開始近鏡Zoom埋去.經我細心
觀察下,佢有以下特點- 1)有双下巴 2)一滴妝都冇化 3)有雀班 4)自
備洗衫板.

讓我point to point 分析一下

1)有双下巴 - 上左年紀既專利,點解出現係一個24/25歲既人身上?

2)冇化妝 - 我一直覺得,24歲前,未經工作/社會既摧殘,吾化妝係可以
接受既,因為可能面上都仲殘餘一點一滴既'清純'.
出左黎做野,被老闆精神虐待,被迫和同事要'世故'
一點.面上既清純應該已被蒸發得一乾二淨.仲反而
被抹上日積月累既疲態.吳化妝即係潛意識話'I
don't care!鐘意我既,我戴面具都會鐘意我啦'.
冇錯!呢個世界有d人就算冇左隻眼都有人鐘意,但係
聖人都口只得一兩個,更何況吳鐘意靚女既男人?所以
,係超過一半男人既角度吳化妝已經等如左'趕客'
.我係公司見到好多女性冇化妝,而多數佢地都係長期
冇拖拍既,懶既女人,都係吾介意一個人過Xmas/情人
節等等的.

3)雀班 - 雖然本身天生麗質,但係可能冇買防曬,又吳上d粉遮下,唉..
何必自暴自棄呢?

4)洗衫板- 先天性缺陷,就好似我天生吾係李家誠個仔, 算吧啦.


看完以上論點,可能你會話我,'攪那錯,又話人靚又係度彈.'我想講,其實
我係絕對欣賞呢個陌生人,但係某程度上,係而加處於女多個男/北水南調/
港女有市,但冇人出價既世代,女性肯吳再懶惰,肯去包裝自已多一點既話,
我相信,港男性只會不斷甘去向買套票車飛,長駐大陸.

又,有幾多個女性,係真心想自已一個人Xmas個陣攬住張被,或者,同冇拖拍
既怨婦朋友去飲野但係又一個人返屋企呢?

1 comment:

Anonymous said...

lol.. I am exactly the type you are describing about... and I never know that gusy have such a harsh standard on girls..

but as you said 出左黎做野,被老闆精神虐待,被迫和同事要'世故'
一點.面上既清純應該已被蒸發得一乾二淨.仲反而
被抹上日積月累既疲態...this is exactly why girls are too lazy to put on makeup.. maybe it is only me.. coz I used to wear makeup everyday...