Tuesday, May 26, 2009

公車

係, 我認. 今日好得閒,一日出兩post.
以下既對話; 實在令在下心驚膽跳.

(驚既, 係怕自已年華老去後會有的一日)

以下全屬在下於車上聽到, 某兩位佬的真人對答

某天於公車上聽到兩名貌似雀館職員/裝修佬的對話

甲: 喂, 點呀你, 好耐無見啦喎

乙: 係呀, 返緊屋企囉

(當時途經紅磡站)

甲: 係 ? 我又係喎, 你又係住深圳呀 ?

乙: 係呀, d租平d呀嘛. 你呢 ? 香港無地方住咩 ?

甲: 係呀, 我係香港都有地方住既, 我同我老婆住左成三十幾年公屋, 不過上面都好方面姐.

(甲貌似快到50之年齡, 提到擁有個人物業; 聲線間顯得頗為自豪)


甲: 哦, 甘又係. 你一個人住 ?

乙: 吾係呀, 有條女甘囉

甲: 係咩, 佢幾多歲呀 ?

乙: 都27囉

(乙表面看上去都40有多)

甲: 你小心d啦, 上面個d女曳係上黎好L曳架

(識途老馬狀)

乙: ???

甲: 好似早個排我識左個之嘛, 又爛飲又爛賭…瓣瓣齊. 都成快30歲架啦, 做女人做到佢甘…唉

乙: …………

(無言)

甲: (續) 真係飲蕩吹齊哂, 吹吾係吹粉個吹呀; 係鐘意四圍問人攞煙食. 又爛玩爛賭爛飲. 唉, 都係吾講啦, 真係一疋布甘長…下次出黎飲野再同你講.

(以甲既雀館職員阿叔的賣相, 當真是妻憑夫貴)

甲: 呢排撈咩 ?

乙: 無呀, 打下散工甘囉

甲: 我呢排有單野搞呀, 千幾萬搞個場, 個老闆.. 大L 把水

(邊說着邊用食指拇指互相磨擦, 以示疊水.)

乙: 甘好呀, 甘你留係香港住把啦


乙: ……

(再次無言中)

甲: 你睇下點囉, 我深圳個度有兩間房, 如果你第時無竇既話, 咪黎我度囉…

(好 ! 始終仗義多乃屠狗輩! )

看完以下3條片,遇到以下情況; 不知通識教育會有什麼指引呢 ?陽奉陰違的傳統智慧下, 又是否應該互相問候對方母親為上策 ?







結論: 在下反而被現實說服為頭等倉的長期搭客.

No comments: