Tuesday, August 26, 2008

星期六子夜場之港女遭遇


有天跟很久不見的故友見面, 昨日同窗書友; 今天已是上班一族. 寒喧數句, 吾友即爆句: , 個晚係登龍街; 扯衫尾跟人去人地個生日會飲野; 一入到去成20 J. Man 40 Angxla Baby. D 仔輪流同佢地玩, 我地幾個廿幾歲既女仔(我心諳:其實都廿到尾啦), 當堂坐埋一邊 .. 仰天長嘆一聲, 仲慘過長糧個日發現被老闆拖糧. 吾駛講, 當晚又係自備三味服務矣 - 即齋飲齋坐齋睇三味兼備. 當然, 憑我多年經驗; 從她那一聲長嘆, 都感到當晚拍烏蠅程度有幾壯烈

之後一行人踩上樓上cafe. 竟然發現一個極吾似香港既地方, open area 又有冷氣兼有幾把疑似芭蕉葉風扇. 淡黃色的燈光配上幾杯什麼orange 雜飲, 忽然覺悟: 三千年無出來玩, 呢個星期六竟然上左呢個甘渡假feel cafe; 難道自已經已得道成仙 ? 放棄了十五二十兼lucky 大話骰 ? 同場加映: 隔枱是一張8 人靠牆枱; 竟然有4 位妙齡女子一口氣坐在靠牆一面, 剩下對家一列4張空凳. 吾友即口賤說 , 呢班女黎相睇呀? 我隨即答口: ‘係呀, 陣間行過八兩金入黎, 肯定嚇Q死佢地呀.. 佢地仲肯定會話: 妖! d 都叫係仔 ?! 不如我叫埋我老豆黎啦 !”

4 comments:

Betty said...

我有兴趣知道间cafe 嗰响边, 可否告知?

數奇門 said...

叫 Cafe dream on, 係 CWB 利無台後面.
其實我都吾係太識講, 你搵下啦

你又想去相睇 ?

卡臣 said...

你有冇識到人吖?

Unknown said...

無喎...但係隔枱有某位妙齡少女成日望過黎..
可能我生得太異相..haha