Wednesday, August 27, 2008

時靈吾靈

根據某些派別, 風水之物只要放啱位置; 效果就應自然會出現. 然而, 何解有時擺左都吾應驗 ? 風水佬真係呃人 ? 自已福份吾夠 ? 我以前過去每隔一段時間就會請風水師來睇一睇, 到現在研習術數才發現中間的一點玄機. 原來, 佈局擺設是要摘日取時的. 就正如食藥一樣, 何時食/食多少都有道理存在. 以個人經驗來看, 一般師傅都會於化病化煞方面做得比搶氣奪旺為好. 皆因有分動靜兩方, 靜者宜化; 動者宜搶. 於寂病位靜態時佈局會較有成效, 於旺星動態當旺時佈局則會事半功倍; 而化煞撞中無事無幹的日子, 機會較搶旺氣高.

而我深信, 某些師傅是會故意不摘日的. 第一, 他們可能不信此套理論. 第二, 命運乃係一張龐大的交織網, 大方向不會變; 但中間亦餘有一絲空間可留於凡人自由活動, 自由選擇. 故此, d 師傅會讓客人隨意擺局. 他們認為, 你有運的話, 隨手一擺都會是吉時; 無運的話, 就算機關算盡, 都會遇到百般阻攔. 誠然, 某些師傅於電視上隨口講完都會好像成真諦一樣; 其實那些師本身都是在行運之中. 亦即是話, 就算他們不是做風水一職, 做個sales 都會瘋狂爆數一樣.

好了, 吹了水這麼久. 正所謂戲無益, 係時候再潛修了.

祝各位諸事順利 ~_^

3 comments:

肥蘇 said...

all depends on ur luck and tht's fate.......so u needa do nothing actually

Hana said...

時辰當然要啱,但我又信唔靈果時可以淨化下佢哋,淨化又使唔使撿時辰呢?

我係冇撿架,係心到就動手,但往往又靈返,唔知係咪心理作用呢?

數奇門 said...

蘇: 家師教落, 知命者; 識進退也. 堪察風水, 只望把後天/可為的一面作補救矣

娜: 你連曆法大師菜生都識, 足見福份非淺 !