Friday, October 5, 2007

陳經紀 &張師奶

陳經紀

'琴晚美國個邊數據出得好差,d YEN又好勁既揸盤
跟住阿伯南克又出黎講野.股市個邊又插200點'

'我諗最好都係守一陣,留番有大戶吸納個陣先郁
就隱陣d'

'最好係道指1xxx個邊做,支持黎架
跟住落個止賺同止蝕,甘就冇死啦'

'況且而加Global markets個correlation 甘tight
中國d錢係甘入,係可以執到d既'

以上係 一段金融稿
我亦相信醒既Account executive 係吾會用自已$落場
以上個段只不過係佢自己落場個陣輸左而綜合出既感受

1)先以客觀數據
琴晚美國...沽壓...伯南克...講野etc
根本就只不過 = 食飯..上廁...訓覺
全部冇參考價值

2)道指1xxx個邊做….支持...止賺同止蝕..
支持既野..10間i bank..10個吾同支持
佢尻知邊個真係支持呀…

3)收劍式
再配合Macro view 令你覺得
係喎..真係好易喎


冇錯..而加真係易到..盲既去開account..和尚又去開account..
公安叫d賊打劫不如去炒股
即係等如通街隨手飄過就係$

有股票,冇窮人 !
只要信,不要問 !

吾使讀書返工去炒股

張師奶

'做人唯1執$機會
去炒股!'

'吾好問美國咩升得最勁
'吾好問我咩叫technical analysis
'千其吾好要我知咩叫EPS earning per share

'我淨係知(抄)number'

'邊個係中國現任領導人?'
'我淨係知中國概念!'
'淨係知Olympics 黎緊
中國冇窮人'

'衰鬼........
'最好哦使記埋number,甘Q長又有甘多隻
'我1朝早起身睇下個去邊度旅行算吧啦 !'

No comments: