Wednesday, August 29, 2007

琴日去左TST剪頭髮
剪開個師傅話転左新地方喎
試下先

地窖,陰地也
適合從事較偏之行業

但係一落到去感覺上有d似後台多d
個度俾我既感覺係好多燈,好熱
吳係吳夠冷氣, 而係好逼好焗既氣氛

坐低係一間房度
勁似麻雀房(兼有鏡..出千格...shit! )
師傅一路同個客吹水一路幫佢整頭
我就係一邊等

有冇試過同frd/同事食飯對面有人撘枱
你講既野佢聽足哂或者佢講既野你又接收哂
係非自願式接收/輸出

頂,個間雀房得我地3個人又冇音樂
忍足三個字
終於到我洗頭

最值得講既都係個Junior
細路仔一名
一路洗一路喪撩吹水(自發性/單向式)

吳使hard sell溫柔/懶體貼喎
問埋d岩岩放工呀/陣間去邊呢/呢度難吳難搵呀之纇
有冇義務要同你交代?
你知左點呢?
人係有d時候真係好吳想講野


最尾沖完水,佢問
"哈, 陣間你去邊呢?"
"去叫雞 !" 我冷冷地答

你甘鐘意吹水呀嘛
就睇你點答囉

已有10%-20% discount
盛惠 HKD 200

地址: TST亞士厘道転入HMV個條路-宜昌街

*應該會轉場

No comments: