Thursday, May 8, 2008

扭曲了

雖然樂壇有冇得救都經已深知肚明, 但當鐘情hip hop/R n' B 既我一見到此姝都已偏心地加分了. 古銅色既膚色(對, 有段時間我覺得古先都幾型), R n' b既節拍加上低調的見報率/緋聞, 都已令我多加注視. 可惜, 由'高手過招'的neo-pop(我作的), 到扭曲既日韓式曲風都等於一個字 - 抄 ! (附帶一言, 呢首完全係Boa/宇多田光式既歌, dancers 都配合到, 但係佢咩事要着到甘punk? 係祖兒個套"逃" 既MV 借衫? )

抄本身吾係一個問題, 香港很多文化(如有的話) 都是先抄回來的. 就算樂隊自身創作, 一開始都會是先玩別人作品; 然後再演化出自家風格. 整個事最精粹之處, 就是由抄與作之中的進化過程. 這個過程會帶出整個文化的一次改造/衝擊, 當中表表者莫如日本, 吸收力特強; 再進化出的東西有時竟會比起原作者更進化. 你看就算punk/hip hop 文化, 到了今天的日本; 經已變成另一種令西方也尊重的事. 有一說法(源自wyman), 就是日本本身經已受過了大概三個年代(如阿婆年代經懂得各大名牌)的文化/名牌的教育; 種下了今天成熟的果. 而香港呢 ? 無論音樂/電影, 還是停滯在入口名牌(牛王, V.Tam除外); 甚至站於賣錢立場, 竟要遷就大陸市場; 返回舊式'娘娘地'年代(有看過劉加玲的時裝廣告嗎?).

這一齊都不打緊, 因為文化不及經歷重要. 最緊要香港人仲識得踏地鐵時爭想恐後, 你推我撞; 見到大肚婆吾會讓坐, 證明回歸後的香港仲有競爭力; 對趕上車的熱心好比要趕上世界國際城市的決心一樣熾熱. 至於文化及音樂嘛, 齊齊整多幾首"始終有你" 好過整埋哂d 鬼死甘嘈既歌. 遲下如果有什麼cross-over, 千祈吾好同外國歌手合唱; 一定要揀d 國內歌手; 實行軍歌大合奏. 證明愛黨愛國, 阿爺大喜之下金槍一洩, 乖孫嫩口張開; 樓價股市豈是今日龜縮可比?





No comments: