Friday, March 7, 2008

7日



















自從做左辦公室冗員後
發覺其實一直坐朝9晚5生涯並不好過
雖然, 做front line 人士可能要34 C下着老西跑數
(我都試過 !)
但起碼生活會有點激情吧

好了, 如果自身業務/duty 不繁忙的話
吸盡辦公室的日月精華後
(如與各方同事吹水)
日子還是dry dry 的過

係呢個時候, 靜如死水生活;
都會為一些靚人靚事所吸引
(就如某些dry 如 乾屍既OL 會為某些日劇/韓劇要生要死一樣)

坦白講, 首歌應為女聲所唱, 鄭生的高音位實在有點牽強
但不打緊, 有我最愛看的周小姐.
(我常覺得周小姐的外貌及劇中的性格很合我的類型喎)
(被女友聽到的話, 本人將會在3秒內被打靶)

劇情暫且不談,
(周小姐d喊劇係假得過份)
(唐小姐既演戲招數都係個1-2度板斧)
但簡單來說; 是我近年難得會追的電視劇
(對上一次是天幕下的戀人呢)