Thursday, November 20, 2008

紙皮

很奇怪, 自從開始了 “一個禮拜上三堂課” 的生活後. 寫扑的題材/靈感明顯是少了很多, 亦可能是可以靜下來的時間相對少了. 上班時偷雞做功課, 放工後打波/上堂…放假又要陪女友.. 有時想靜下來一個人四處走走, 都顯得分外難得.

昨天放工, 約了友人拿些東西…順道往旺角的籃球場打波.. 怎料, 不是學界比賽就是封了場…. 距個友人到步還差成個小時…上漫畫屋嗎 ? 同d 小朋友爭書睇 ? 去打機嗎 ? 九千年無打過機, 入去玩食鬼嗎 ? 去桑拿浴室, 去食豬扒拼盤嗎 ? 萬二個心灰下, 恰巧行到旺角花墟街… 晚上7時多, 不算是很多人. 大慨15-6 度的氣溫下.. 街上罕有地散發出一種很平靜的氣氛. 我一路走着, 看看一些花的種類. 突然, 聽到遠處有兩個婆婆的爭吵聲. 走近幾步, 發覺原來二人在為爭紙皮而打架(!)

兩個都接近70歲吧.. 有一個更是駝背的. 各花店的人見此情形, 即時出來看熱鬧; 差在未有爆谷/花生助興. 我突然不知那裡來的一股儍氣(可能見那個駝背的着實可憐), 一個箭步上前大喝一聲. “喂 ! 好L好打咩 ? 甘好打, 不如同我打” (其實想叫那個健全的停手) “咩呀.. 佢搶我d 野呀” “吾係呀…係我黎先架…”二人互相吵鬧. 面對小朋友式的爭鬧..突然間覺得…我根本無能力去幫助.. 隔了一分鐘左右.. 突然二人又扭在一起.. 又秋來秋去. 見那個駝背的被嘔, 實在於心不忍, 於是又再暴喝一聲 “停手 !” .. 無奈的我, 唯有報警了斷. 數分鐘後, 警車到了, 我亦慢慢走開.

這件事, 某程度上令我很感憤慨. 究竟那堆紙皮值幾錢呢 ? 究竟那堆紙皮是否她們生活之源 ? 係現今文明社會, 竟然有人真的會為一堆紙皮打交 ? 幾十人在圍觀, 只有我一人插手 ?! 佢地讀過書嗎 ? 佢地蝕貴租蝕到儍L 左嗎 ? 親身接觸到這件事, 我深深體會到一種社會上的缺陷.

6 comments:

卡臣 said...


係香港社會見到呢一幕
都好淒酸

你肯出手喝止
不做旁觀者
值得我向你的敬重
(真心的!)

肥蘇 said...

respect!bratha

Hana said...

如果係我,我大概會問下值幾錢,然後俾個駝背嘅話當係佢賣嘅,等個建全嘅攞去賣。查實啲紙皮跌價六成,根本唔值咩錢。

數奇門 said...

我走個陣都有諗過
但係後尾聽到d 花店d員工話
"唉...佢地又係度爭啦"
(that means 佢地晚晚都係爭紙皮?)

Betty said...

其实我估都系十元八块...不过问题系, 帮得呢次, 甘下次又点? 都系等警察来, 将D纸皮一人一半算啦.

數奇門 said...

唉, 所以我唯有報警算數