Monday, July 28, 2008

午時已過, 夠鐘走人

話說那天正有探病, 鄰房有一病友. 高齡大慨87歲, 看上去也很是精神. 那早11時左右, 還見到他那50多歲既女兒在旁的侍奉. 我未有多加理會, 只是繼續給家人洗面等等. 過了半個小時吧, 聽到護士閒談; “佢嘔呀..” 唔, 應該係進食噎到吧.. 又過了幾分鐘, 有多名護士快步走進該床位, 我跟隔鄰閒談’ 好似幾大鑊喎” 答曰’ 哈 ? 好似 ? 直情大鑊啦 ! ’ 只見醫護人員開機-拉廉-心肺急救; 三組動作一氣呵成, 有姿勢有實際; 納稅人既錢應該交得不枉了.

正在幫家人抹手的我喵下手錶, 12:35. 心諳: 午時已到, 若過了1點; 踏入未時, 應有救了吧. 又過了十多分鐘, 見到醫生與其家人交談; 醫護人院亦步出. 換了另一部機以助呼吸, 唔…救了吧…? 又過了半柱香時間, 剛巧有事走往等 車立 大堂, 見到其女一個人坐在椅上. 我問: 無事嘛 ? 急救左啦 ? 她哭住答: 走了…我驚問: huh ? 吾係急救左咩? 頭先仲見換左部機架喎…? 再答: 真係走左啦…人始終都條會行呢步既..

再望一下錶, 剛巧未時(1點鐘).

珍重

6 comments:

卡臣 said...

唉!做人好化學
都係要睇開啲先

數奇門 said...

係呀, 半個鐘前仲係度; 轉頭望過去都已訓底左. 咳幾聲走左, 都好過受cancer 折磨

雪山飛狐 said...

Quote from the movie "Gladiator"

We all going to face death. Sadly we cannot choose when to face it, but we can choose how to face it." (not quite word for word, but the meanings are pretty much the same)

** 飛雪素素 ** said...

唔...明白的。

你都幾孝順,去探病又幫家人抹手,好乖仔。

** 飛雪素素 ** said...

比個五你!

數奇門 said...

素> 多謝你呀 !

fox> too bad 我無睇Gladiator