Thursday, June 12, 2008

現代玄學家 Part1

我不是一個術數界既警察, 亦無資格去批評任何人
以下只是我個人觀點, 純粹睇吾過眼.

@2:31 麥XX 小姐說說過山車可以轉運, 簡直大快人心, 原來轉運真是如此簡單啊 ! 既然有過山車, 不如建議全港所有術數專員集體收山, 從此搬上30幾樓.. 足以轉運有餘矣 ! .. 麥小姐亦可以偕其engineer 老公一同開發過山車, 又一財路; 遠勝花錢看相呢 !

@7:11 做保險既劉小姐話六八位冇人敢坐, 可想而知佢有幾甘"有料", 簡直曠世奇材, 對玄空風水可謂熟練至筋脈逆轉, 倒行逆施; 反陰為陽, 可謂前無故人, 後無來者 !

(註: 玄空秘旨云: 六八為吉, 進財/利田宅. 六八皆為吉宿。)

劉小姐於電視台此番說話, 實在用心良苦, 功德無量 ! 讓各位風水學生能夠記住六八為吉才對. 上天惜才, 賞見其苦心, 逐令其生意穩步上升. 可喜可賀呢 !

最後一位區先生, 簡直神仙化身, 呼風換雨; 叱咤股壇, 就算昔日股聖香植球再世返生, 定必重金磅水, 拜其為師 ! 何解呢 ? 請留意@9:16那段, 原來他表面說認識有神秘師傅, 深諳托市之技, 故他膽敢說中鐵必升. 咪住, 中鐵今日造 $6.2.. 佢個日係9個幾喎..! 哦, 正所謂天下道理殊途同歸; 兵法術數股市皆為易經陰陽所生; 記緊實則虛之 ! 區師傅於電視大呼中鐵跌不了, 經已天機盡洩, 凡夫俗子豈能洞識箇中玄機? 明眼人應以救火速度, 及早沽之….. 若吾記得打俾扑架(booker) 落沽單, 足顯福份未夠, 應當此劫矣..

以上三寶簡直係香港術數界之光, 開埠以來不可多得之瑰寶; 假以時日, 必能練出驚天地、泣鬼神之藝業. 具體而言; 分分鐘遲下能夠貫穿陰陽, 回到未來造福萬民

可惜我資質愚鈍, 銀根又短
終身難望其項背了..

2 comments:

Hana said...

慘得過人哋總搵到錢丫!
真係唔明邊啲人會俾錢佢哋賺!

數奇門 said...

哈...係呀..吾知佢有冇福享囉