Thursday, January 24, 2008

散戶大法

時下一般人炒股既心理, 其實好簡單; 一字形記之曰 "空 ", 空者; 冇事/冇野也. (亦可譯之為假大空之說話, 諸如10年內超英趕美; 其功效即等同四叔年尾話08年見4萬點等等; 以空為用, 即以沽為用也)..大市暴跌二千點日後, 報紙報道手執蟹貨既投資者; 多數都講以下說話:" 呢鋪輸鑊甘啦 ! 身家仲即刻縮水...冇既, 我都係諗住長揸(長揸就吾好係高位入啦, 矇炳!) 個市跌就由佢啦..擺係度冇壞姐…" 最金句都係阿吳X忻 : "吳緊要啦...阿蘇x峰話08下半年升返呀嘛"...嘩 ? 甘阿蘇又有冇同你講話年頭會跌呀 ? 阿蘇有冇話你整完容後, 人氣即跌呀 ?

係囉, 散戶最精通既法則咪就係
- "跌 ! 我等 !'
- "賺 ! 吾放住!"


再講, 學陶傑話齋; 你班香港人; 成日嘈普選, 攪到阿爺鬼甘慶, 放水都變制水仲講2012 普選 ?! 即刻截停架直通車, 聽日再震你3000點 ! 好勒, 乖乖地2040啦; 俾返d水位甜頭你個乖孫, 有貨吾走就你說就硬膠嘞. 呢招就正如你女友問, 你幾時同我結婚呀?你成日係甘拖, 即係冇誠意啦 ?! 俾佢攪到頭都抬吾起(人龜合一), 一不做, 二不休即刻攞電話, book 定維多利亞酒店; call齊新歡舊愛; 明渡陳倉, 擺明偷食. 佢仲敢提 ?

喂, 大佬..你甘講法; 咩人先贏呀 ?

(另文再續)

No comments: